Į viršų
Gauti pasiūlymą

GARANTINIS MOBILIŲJŲ ĮRENGINIŲ TAISYMAS:
KĄ REIKIA ŽINOTI VARTOTOJAMS


Kiekvienam „Tele2“ salone ar internetinėje parduotuvėje įgytam įrenginiui taikoma 24 mėn. garantija. Atnešus įrenginį į bet kurį „Tele2“ saloną garantiniam ar apdrausto telefono taisymui, jis bus išsiųstas į autorizuotą taisyklą „Telefonų priežiūros centras“. Siekiant taupyti klientų laiką ir užtikrinti greitą garantinį ar apdrausto telefono taisymą, „Telefonų priežiūros centras“ kviečia atkreipti dėmesį į dažniausiai klientų užduodamus klausimus.

 

Atidaviau taisyti telefoną. Kaip žinoti, kada jis bus pristatytas į telefonų priežiūros centrą (TPC) / kada bus sutaisytas?

Atsakymas: Užeikite į mūsų tinklalapį www.tele2.lt – prisijungę su įrenginio IMEI kodu arba turimo taisymo kvito numeriu, rasite visą informaciją apie taisymo eigą. Matysite, kada įrenginys priimtas, kaip taisomas, kokia numatoma grąžinimo klientui data ir t.t.
Apie taisymo eigą taip pat sužinosite paskambinę telefonu +37061718888 (kaina – pagal mokėjimo plano tarifus, darbo laikas  darbo dienomis 10-20 val.)

Ar bus užsakomos papildomos detalės?

Atsakymas: Kai www.tele2.lt tinklalapyje prisijungsite su įrenginio IMEI kodu arba turimo taisymo kvito numeriu, jums bus pateikta visa su įrenginio tvarkymu susijusi informacija – taip pat ir detalių užsakymas. Jeigu reikalingos detalės, kurios papildomai kainuoja, susisiekiame su klientu, kad patvirtintų, jog nori jas užsakyti.

Kiek kainuos įrenginio taisymas?

Atsakymas: Įrenginio taisymo kainą įvardijame nustatę gedimą, įvertinę reikalingų detalių kainas ir su tvarkymu susijusias išlaidas. Apie tikslią kainą informuojame klientą prieš grąžindami įrenginį.

Kiek laiko užtruks atiduoto įrenginio taisymas?

Atsakymas: Įrenginio taisymo eigą visada galite stebėti prisijungę tinklalapyje su įrenginio IMEI kodu ar turimo taisymo kvito numeriu. Įrangos remontas priklauso nuo daug veiksnių, tokių kaip gedimo tipas, papildomų detalių užsakymas ir kt. Samsung ir LG įrenginių taisymas  gali užtrukti iki 14 d.d., Sony, Nokia, Alcatel, Microsoft, Asus, Coolpad, HTC, CAT, iPhone, Huawei – iki 30 d.d.

Kiek laiko užtruks atiduoto įrenginio taisymas?

Atsakymas: Įrenginio taisymo eigą visada galite stebėti prisijungę tinklalapyje su įrenginio IMEI kodu ar turimo taisymo kvito numeriu. Įrangos remontas priklauso nuo daug veiksnių, tokių kaip gedimo tipas, papildomų detalių užsakymas ir kt. Samsung ir LG įrenginių taisymas  gali užtrukti iki 14 d.d., Sony, Nokia, Alcatel, Microsoft, Asus, Coolpad, HTC, CAT, iPhone, Huawei – iki 30 d.d.

Ar nešant įrenginį į „Telefonų priežiūros centrą“ reikia jį įdėti į originalią dėžutę?

Atsakymas: Telefoną įdėti į originalią dėžutę nėra būtina. Jei esate išsaugoję originalų įpakavimą, įrenginį galite atnešti ir su juo.

Ar nešant telefoną taisymui, reikia atnešti ir jo priedus (kroviklį, ausines, etc.)?

Atsakymas: Nešant telefoną taisymui ar apžiūrai, būtina pridėti visus originalius priedus. Originalūs priedai – tai priedai, priklausantys įrenginiui ir įsigijimo metu buvę jo komplektacijoje.
Dažniausiai tai yra kroviklis, USB laidas, ausinės. Kartais – micro sd atminties kortelė.
Jei jau nebeturite originalių priedų ir esate įsigiję jų analogus, nešdami taisyti įrangą pridėkite ir juos. Nes gedimo priežastimi gali būti ne įrenginys, o būtent naudotas priedas.
„Telefonų priežiūros centro“ meistrai įspėja, kad naudojant ne originalius priedus, t. y. tokius, kurie nėra patvirtinti įrangos gamintojo naudoti konkrečiam įrenginiui, galite negrįžtamai pakenkti savo įrangai. Todėl patariama naudoti tik originalius kroviklius, ausines ar kitus priedus.

Telefonas nesikrauna. Ar užtenka atnešti tik telefoną?

Atsakymas: Jeigu telefonas nesikrauna, problema gali slypėti tiek jame, tiek jo prieduose, pavyzdžiui, kroviklyje arba USB laide. Dėl šios priežasties kroviklį ir USB laidą kartu su telefonu atnešti būtina.

Atnešiau telefoną, tačiau pamiršau jo priedus. Ar galiu juos nusipirkti „Tele2“ salone ir pridėti prie garantiniam taisymui paliekamo įrenginio?

Atsakymas: Nešant telefoną taisymui ar apžiūrai, būtina pridėti visus originalius priedus, kuriuos naudojote su savo įranga iki ji sugedo.
Pridėti naudotus priedus reikia todėl, kad meistrai galėtų išsiaiškinti tikrąją gedimo priežastį. Jei pridėsite naują, ką tik įgytą priedą, tai nepadės išspręsti problemos, o tik prailgins jūsų įrenginio taisymo laiką.
Be priedų atnešto įrenginio „Telefonų priežiūros centras“ priimti negalės, tad teks darsyk užsukti tuomet, kai atnešite įrenginį su visais jo komplektacijoje buvusiais priedais.

Telefonas visai nesikrauna arba pakrauta baterija greit išsikrauna. Ar užteks atnešti tik telefoną?

Atsakymas: Jei įtariate, kad problema gali būti susijusi su įrenginio baterija, garantinei apžiūrai ir taisymui atneškite ir įrenginį, ir naudotus priedus: kroviklį bei USB laidą. Taip pat, jei tai „Apple“ įrenginys, kurio laido ir ausinių antgaliai tokie patys, pridėkite ir ausines.

Ką daryti, jei įrenginys kaista baterijos įkrovimo metu arba įkrovimas trunka ilgai?

Atsakymas: Jei įkraunant įrenginį jo baterija kaista, tam įtakos gali turėti netinkamai parinkti priedai. Įsitikinkite, kad konkrečiam įrenginiui įkrauti naudojote būtent tam įrenginiui skirtus priedus.
Pavyzdžiui, planšetei reikalingas galingesnis kroviklis nei telefonui, tad planšetės bateriją kraunant mobiliojo telefono krovikliu – įrenginio įkrovimas gali užtrukti gerokai ilgiau nei turėtų.
Nerizikuokite ir savo įrenginiams nenaudokite kitiems prietaisams skirtų, ne originalių arba savadarbių įrangos priedų. Atkreipkite dėmėsį, ar kroviklis, ausinės bei kitos priedų dalys nėra nusidėvėjusios. Pavyzdžiui, nekraukite įrangos, jei matote akivaizdžiai kyšančius laidus.

Kaip apsaugoti asmeninius duomenis prieš nešant telefoną taisyti?

Atsakymas: Prieš nešant išmanųjį į taisyklą, rekomenduojama visus duomenis perkelti į asmeninį kompiuterį (prie jo prisijungus USB laidu) arba išsaugoti duomenis internetinėse saugyklose (ang. back up).

Ar atidavus telefoną taisyti mano duomenys ir nustatymai bus ištrinti?

Atsakymas: Atnešus įrenginį į bet kurį autorizuotą serviso centrą, remonto metu įrenginiui bus atkurti gamykliniai parametrai. Tai reiškia, kad įrenginyje liks tik gamintojo operacinėje sistemoje įrašytos programos.
Gamyklinius parametrus atkurti griežtai reikalauja įrenginių gamintojai („Apple“, „Samsung“, „Huawei“ ir kiti), nes už parsisiųstas trečiųjų šalių programėles jie neatsako.
Atkūrę gamyklinius parametrus, meistrai ieško jūsų įvardinto įrenginio sutrikimo. Labai dažnai pasitaiko, kad sutrikimo aptikti nepavyksta, nes jis yra pašalinamas atkūrus gamyklinius nustatymus. Tai yra tuomet, kai pašalinamos visos programėlės, kurios buvo atsisiųstos iš, pavyzdžiui, „Google Play Store“. 
Norėdami apsaugoti savo duomenis, prieš nešdami išmanųjį į taisyklą, USB laidu prisijunkite prie kompiuterio ir perkelkite arba išsisaugokite informaciją internetinėse saugyklose (ang. back up).

Kokius veiksmus turiu atlikti prieš nešant telefoną taisyti, jei naudojuosi „iPhone“?

Atsakymas: Nešant taisyti bet kurį mobilųjį „Apple“ įrenginį būtinai įsitikinkite, kad išjungėte programėlę „Find My iPhone“. Tai atlikti reikia todėl, kad autorizuotas „Apple“ įrenginių serviso centras nepriims jūsų įrenginio apžiūrai, kol ši programėlė nebus išjungta.
Išjungti programėlę galite mobiliojo „Apple“ įrenginio skiltyje „Nustatymai“ (angl. settings) – čia paspauskite ant savo vartotojo vardo ir iš sąrašo pasirinkite „iCloud“. Tuomet – spustelėkite „Find My iPhone“ programėlę. Atsidarius langui su programėlės įjungimo ir išjungimo pasirinkimais, nustatykite „Išjungti“ (angl. off). Tuomet automatiškai atsiradusiame „Apple ID“ lange įrašykite savo paskyros slaptažodį. T.y. tą slaptažodį, kurį naudojate jungdamiesi prie „iCloud“.
Taip pat, jei pamiršote išjungti šią programėlę arba įrenginio gedimas neleidžia to padaryti, programėlę išjungti galite kompiuteriu prisijungę prie savo „iCloud“ paskyros adresu www.icloud.com. Prieš atiduodant telefoną meistrams, rekomenduojama visus duomenis išsaugoti „iCloud“ internetinėje saugykloje.

Ar atnešęs savo telefoną taisyti gausiu pakaitinį?

Atsakymas: Pakaitinis telefonas įrenginiui, atneštam į „Tele2“ saloną, yra suteikiamas atsižvelgiant į individualią kiekvieno kliento situaciją.

Kaip elgtis su pakaitiniu telefonu?

Atsakymas: Pakaitinį telefoną gavęs klientas už jį atsako kaip už savo. Jį praradus, sugadinus ar sudaužius – reikia padengti įrenginio remonto arba jo vertės išlaidas.

Ar garantinis taisymas galioja telefonui, kurio ekranas įskilęs?

Atsakymas: Garantinis taisymas galioja 24 mėn. visiems įrenginiams, įgytiems „Tele2“ salonuose. Įrenginiui, kurio ekranas yra pažeistas, garantinis taisymas bus atliekamas tik tada, kai pakeisite ekraną.
Taupant laiką, ir ekrano keitimo, ir garantinio taisymo darbus galima atlikti vienu metu. Tokiu atveju už ekrano keitimą, jei įrenginys nėra apdraustas, teks sumokėti, o gedimo, jei atitinka garantinės priežiūros taisykles, pašalinimas papildomai nekainuos.
Jeigu apžiūros metu paaiškės, jog gedimą nulėmė smūgis, kurio metu buvo pažeistas ekranas, garantija taisymui negalios.
SVARBU: įrenginiui, kurio ekranas pažeistas, garantija galios tik tuomet, jei ekranas bus pakeistas originaliu.

Kiek laiko galioja telefono garantija?

Atsakymas: Pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymą visiems šalyje įgytiems elektroniniams prietaisams garantija galioja 24 mėnesius.

Kiek laiko galioja „iPhone“ telefonų garantija?

Atsakymas: Gamintojas „Apple“ visiems savo įrenginiams suteikia 12-os mėnesių garantiją. Tačiau „Tele2“ salonuose įgytiems „Apple“ įrenginiams garantija suteikiama net 24 mėnesiams.