Gaukite pasiūlymą telefonu
Registruotis

Prekių pristatymas ir grąžinimas

GREITAS, SAUGUS IR BEKONTAKTIS PRISTATYMAS

• Prekių pristatymas nemokamas.

• Prekes pristatome visoje Lietuvoje per 2-4 d. d.

• Įsigyjant prekes be sutarties prekes pristatome tik jeigu jų vertė ne mažesnė kaip 18 €.

• Prekes gali atsiimti tik užsakymą atliekantis žmogus sutarties sudarymo atveju, jeigu perkate be sutarties, užsakymą gali atsiimti ir kitas asmuo, tik tuo atveju turi iš anksto parašyti el. paštu pasiulymai@tele2.lt

• Atvykus kurjeriui, atidžiai apžiūrėkite ar prekės pakuotė nėra pažeista. Jeigu patikrinę pastebite defektus, prašome per 1 darbo dieną kreiptis tel Nr. 117 arba el. paštu pasiulymai@tele2.lt.

GARANTINĖ PRIEŽIŪRA

Nepaisant to, kur jį įsigijote, garantinei priežiūrai ar remontui savo įrenginį registruokite Smart Master išmaniųjų serviso centre.

Registruoti

Paslaugos vykdomos nuotoliniu būdu – įrenginį iš Jūsų paims kurjeris ir po remonto pristatys į Jums patogią vietą.
Prieš įduodant įrenginį kurjeriui, svarbu tinkamai ir saugiai jį supakuoti. Patarimai kaip teisingai supakuoti čia.

Registruojant gedimui ir prieš įrenginio supakavimą įsitikinkite, ar turite:

Telefono įsigijimą patvirtinantį 
dokumentą (kasos kvitą arba 
sutarties kopiją)

Įrenginio IMEI kodą. Jį galite rasti ant telefono galinio dangtelio, SIM stalčiuje, ant pirkimo dokumento arba suvedę tokią klavišų kombinaciją: *#06#

Jei įrenginys turi įkrovimo gedimą, siunčiant įdėkite ir įrenginio įkroviklį.

Prekių grąžinimas

Jeigu įrangos pirkimo-pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) sudaryta nuotoliniu būdu, Jūs turite teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos nenurodydamas jokios priežasties. Norėdami pasinaudoti šia teise, Jūs turite mums pranešti apie Sutarties atsisakymą. Jums reikia užpildyti Sutarties atsisakymo formą ir atsiųsti mums ją el. paštu pasiulymai@tele2.lt.

DĖMESIO! Įsigyta prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, sukomplektuota, kartu su visais dokumentais ir priedais, su kuriais ji buvo perduota. Prekė ir jos pakuotė gali būti pažeista tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti, prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. į telefono aparatą neturi būti įdėta ir aktyvuota SIM kortelė, telefono aparate neturi būti asmeninio turinio informacijos, nepakeisti gamykliniai parametrai, neturi būti pašalintos etiketės, apsauginės plėvelės nuo prekės ar jos priedų, prekė negali būti ardyta, sugadinta ar kitaip sumažinta jos vertė. Apžiūrėti prekę reiškia atlikti tokius veiksmus su preke, kuriuos Jums būtų leista atlikti su preke Tele2 prekybos salone, t. y. atsargiai išimti iš pakuotės, įjungti, apžiūrėti išoriškai. Prekės apžiūrėjimas negali būti suprantamas kaip prekės naudojimas. Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad bet koks prekės, jos pakuotės, priedų ar dokumentacijos pakitimas, dėl kurio ji praranda puikią prekinę išvaizdą ir todėl negali būti pateikta pardavimui, reiškia visišką prekės vertės netekimą ir Jūs turėsite atlyginti visą prekės kainą. Jei tokiu atveju Jums jau yra grąžinti už prekę sumokėti pinigai, Tele2 pateiks Jums atskirą naują sąskaitą apmokėjimui, o tokią sąskaitą turėsite apmokėti per joje nurodytą laikotarpį.

Norint grąžinti įsigytą TV klientas turi skambinti į 117 ir pasirinkti 4 šaką (Smart Master) arba skambinti tiesiai Smart Master +370 617 18888.

Tele2 įsipareigoja grąžinti Jūsų sumokėtas sumas per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo. Tele2 turi teisę nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgaus prekę arba kol Jūs pateiksite įrodymus apie tai, kad prekė išsiųsta, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus
apie įrenginių grąžinimą rasite čia:

DUK

chat with us