Į viršų
Gauti pasiūlymą

Mobilusis parašas

Didinant mobilaus parašo paslaugos saugumą, NEMOKAMAI KEIČIAMOS SIM KORTELĖS Į NAUJAS, su atnaujintais mobilaus parašo sertifikatais.

Šiuo metu naudojami mobilaus parašo elektroniniai sertifikatai bei mobilaus parašo paslauga galios iki šių metų liepos 1 d.

M. parašo paslaugos atnaujinimas

Prieš aktyvuojant naująją SIM kortelę, kviečiame pažiūrėti video, kuriame pateikiame informaciją apie veiksmus, kuriuos reikia atlikti iki naujos kortelės įdėjimo į telefono aparatą bei ką reikia daryti jau pakeitus SIM kortelę į naują.

AKTYVUOTI KORTELĘ

PATARIMAI, KAIP ATNAUJINTI M. PARAŠĄ

Ką reikia padaryti, prieš atnaujinant m. parašo paslaugą:

• Patikrinkite, ar SIM kortelės sPIN kodus dengia nepažeista apsauginė juostelė. Jeigu juostelė yra pažeista, prašome atvykti į artimiausią TELE2 saloną, kuriame išduosime naują kortelę.
• Visus SIM kortelėje esančius kontaktus perkelkite į mobiliojo telefono atmintį, kad jie išsisaugotų, pakeitus SIM kortelę.

Ką reikia padaryti, prieš įsidedant naują SIM kortelę:

• Spauskite „aktyvuoti kortelę“ – būsite nukreipti į naujos SIM kortelės ir m. parašo paslaugos atnaujinimo platformą.
• Įveskite savo telefono numerį, asmens kodą ir turimu m. parašu patvirtinkite savo tapatybę.
• Po to, įveskite paskutiniuosius 15 skaitmenų, esančius po naujosios SIM kortelės brūkšniniu kodu.
• Lange išvysite vartotojo informaciją, jeigu ji teisinga, spauskite mygtuką „pradėti aktyvavimą“.
• Prisijungus, reikia pažymėti:
- asmens tapatybę patvirtinančio dokumento tipą (asmens tapatybės kortelė arba pasas),
- įvesti dokumento numerį, jo galiojimo datą
- el. pašto adresą
- bei įvesti paskutinius 15 skaitmenų, esančių po naujos SIM kortelės brūkšniniu kodu.

• Susipažinus su paslaugos atnaujinimo sutartimi, pasirašyti ją šiuo metu turimu m. parašu.
• Sulaukus patvirtinimo, jog sutartis yra atnaujinta, palaukti, kol senoji SIM kortelė bus išjungta.
• Dingus ryšiui, išimkite senąją kortelę ir įdėkite naująją.

Ką daryti, įdėjus naująją SIM kortelę:

• Įdėjus naują SIM kortelę, rekomenduojame įjungti ir išjungti skrydžio režimą arba perkrauti telefoną.
• Naujos SIM kortelės aktyvavimo procesas gali užtrukti iki 15 minučių.

Informacija apie SIM korteles su dviem sPIN kodais:

• M. parašo paslauga su dviem sPIN kodais galios 5 metus.
• Kam yra skirti sPIN1 ir sPIN2 kodai:

sPIN1 – tai 4 skaitmenų kodas, kuris yra skirtas PRISIJUNGTI prie elektroninių svetainių.
sPIN2 – tai 5 skaitmenų kodas, kuris yra skirtas PASIRAŠYTI (pavyzdžiui, atliekant bankinius pavedimus).
• Būkite atsargūs ir saugokite Jums suteiktus sPIN kodus, jie yra skirtas TIK JUMS.

Ką reikia padaryti, prieš atnaujinant m. parašo paslaugą:

• Patikrinkite, ar SIM kortelės sPIN1 kodą dengia nepažeista apsauginė juostelė. Jeigu juostelė yra pažeista, prašome atvykti į artimiausią TELE2 saloną, kuriame išduosime naują kortelę.
• Patikrinkite, ar šiuo metu turima mobiliojo parašo paslauga yra aktyvuota. Tai galima padaryti, siunčiant žinutę su raktažodžiu SERT numeriu 1521 (SMS žinutė nemokama). Jei paslauga yra neaktyvuota, reikia atvykti į artimiausią TELE2 saloną, o su savimi turėti gautą naująją SIM kortelę ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
• Visus SIM kortelėje esančius kontaktus perkelkite į mobiliojo telefono atmintį, kad jie išsisaugotų, pakeitus SIM kortelę.

Ką reikia padaryti, prieš įsidedant naują SIM kortelę:

• Spauskite „aktyvuoti kortelę“ – būsite nukreipti į naujos SIM kortelės ir m. parašo paslaugos atnaujinimo platformą.
• Įveskite savo telefono numerį, asmens kodą ir turimu m. parašu patvirtinkite savo tapatybę.
• Lange išvysite vartotojo informaciją, jeigu ji teisinga, spauskite mygtuką „pradėti aktyvavimą“.
• Prisijungus, reikia pažymėti:
- asmens tapatybę patvirtinančio dokumento tipą (asmens tapatybės kortelė arba pasas),
- įvesti dokumento numerį, jo galiojimo datą
- el. pašto adresą
- el. pašto adresą
- bei įvesti paskutinius 15 skaitmenų, esančių po naujos SIM kortelės brūkšniniu kodu.


• Susipažinus su paslaugos atnaujinimo sutartimi, pasirašyti ją šiuo metu turimu m. parašu.
• Sulaukus patvirtinimo, jog sutartis yra atnaujinta, palaukti, kol senoji SIM kortelė bus išjungta.
• Dingus ryšiui, išimkite senąją kortelę ir įdėkite naująją.

Ką daryti, įdėjus naująją SIM kortelę:

• Įdėjus naują SIM kortelę, rekomenduojame įjungti ir išjungti skrydžio režimą arba perkrauti telefoną.
• Naujos SIM kortelės aktyvavimo procesas gali užtrukti iki 15 minučių.
• Apie m. parašo paslaugos atnaujinimą būsite informuoti SMS žinute.

Informacija apie SIM korteles su vienu sPIN kodu:

• M. parašo paslauga su vienu sPIN kodu galios 3 metus.
• 4 skaitmenų sPIN kodas yra skirtas JUNGTIS prie elektroninių svetainių bei PASIRAŠYTI m. parašu.
• Suteiktą sPIN kodą galima pasikeisti į savo sukurtą, klientui geriau įsimenamą.
• Būkite atsargūs ir saugokite Jums suteiktus sPIN kodus, jie yra skirtas TIK JUMS.

Klientams, turintiems naują SIM kortelę su sPIN1 ir sPIN2 kodais:

APPLE telefonuose sPIN1 ir sPIN2 kodus galite pakeisti nustatymuose: Settings -> Phone -> SIM applications -> Change codes

Android operacines sistemas palaikančiuose telefonuose, šiuos kodus galite pasikeisti: Applications (programos) arba Tools (įrankiai) esančioje programėlėje „Tele2 Menu“ (SIM Toolkit), paspaudus „Change“

Klientams, turintiems naują SIM kortelę su vienu sPIN kodu:
- Norėdami pasikeisti sPIN kodą, siųskite SMS žinutę su raktažodžiu SPIN tel. 1521.
- Atsidariusiame lange įveskite esamą sPIN kodą, po to įveskite naują sPIN kodą ir jį pakartokite.
- Pamiršę ar užblokavę sPIN, atvykite į artimiausią Tele2 saloną ir išduosime naują SIM su M.PARAŠU

M. parašo paslaugos neatnaujinus iki birželio 30 d., nuo liepos 1 d. šia paslauga naudotis nebus galima.
Po liepos 1 d. šią paslaugą galima bus atnaujinti tik TELE2 salonuose.

Jeigu gavote pranešimą SMS žinute, jog Jums nauja SIM kortelė buvo išsiųsta, tačiau jos negavote Jūsų nurodytu adresu, prašome atvykti į artimiausią TELE2 saloną, kuriame Jums suteiksime naują SIM kortelę ir padėsime aktyvuoti m. parašo paslaugą.

Jei galimybės atsiimti atsiųstos kortelės senuoju adresu nebeturite, naują SIM kortelę nuo š. m. liepos 1 d. galite gauti Jums patogiausiame TELE2 salone.

Naują SIM kortelę nuo š. m. liepos 1 d. galite atsiimti Jums patogiausiame TELE2 salone.

Jūsų vardu aktyvuoti negali. Siekiant užtikrinti saugumą, naujoji SIM kortelė priskiriama konkrečiam vartotojui tik po jos aktyvavimo, t. y. tik tuomet kai savininkas su šiuo metu jo turimu m. parašu prisijungia prie savo paskyros ir įveda naujosios kortelės duomenis. Kiti asmenys pasinaudoti Jūsų m.parašo paslauga negalės.

Ryšio paslaugos Jums bus teikiamos ir toliau. Nuo š. m. liepos 1 d. nepakeistose SIM kortelėse nustos galioti tik senoji m. parašo paslauga. Užsisakyti arba pratęsti m. parašo paslaugą galėsite bet kuriame TELE2 salone.

Prašome susisiekti su savo asmeniniu vadybininku arba atvykite į artimiausią TELE2 saloną su SIM kortele.

Dėl š. m. gegužės 25 d. įsigaliojusio Europos Sąjungos bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR), savitarnoje adresą gali nustatyti tik sutarties savininkas. Visos SIM kortelės, jei jų yra daugiau, yra siunčiamos paskyroje „Mano TELE2“ jos valdytojo nurodytu adresu.

Naują SIM kortelę galite atsiimti bet kuriame TELE2 salone. Kortelė Jums bus pakeista nemokamai.

Naujos SIM kortelės m. parašo naudotojams bus keičiamos ir pristatomos paštu nemokamai. M.parašo paslaugos kaina nesikeis – liks galioti pagal iki šiol galiojusius įkainius.

Visose Europos Sąjungos šalyse yra didinamas mobiliojo parašo saugumo lygis. Todėl visi Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai atnaujina mobiliojo parašo elektroninius sertifikatus ir keičia SIM korteles.

Dabartiniai m. parašo elektroniniai sertifikatai nustos galioti šių metų liepos 1 d.

Naujieji m. parašo sertifikatai pradės galioti iš karto po to, kai aktyvuosite naują SIM kortelę.
Naujoji m. parašo paslauga galios nuo 3 iki 5 metų.