„Tele2“ rinkinio naujokams dizainas pelnė pasaulinį pripažinimą

 2019-03-18 

„Tele2“ rinkinio naujokams dizainas pelnė pasaulinį pripažinimą

Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ naujiems darbuotojams dovanojamo rinkinio pakuotė buvo įvertinta visame pasaulyje populiarioje menininkus jungiančioje „Bēhance“ platformoje. Svetainėje, kurioje kūrėjai dalijasi savo darbais, operatoriaus rinkinys pateko į geriausiai įvertintų grafinio dizaino projektų galeriją.

„Į šį rinkinį stengėmės sutalpinti tai, kas naujuosius darbuotojus padrąsintų, leistų greičiau prisitaikyti naujoje aplinkoje ir padėtų pažinti įmonės vertybes. Tuo tarpu mūsų partneriai rado tokį kūrybinį pakuotės sprendimą, kuris pelnė pasaulinio lygio pripažinimą. Tai dar vienas pavyzdys, kiek daug gali sėkmingas bendradarbiavimas“, – sakė Ugnė Tamulynė, „Tele2“ personalo partnerė.

Naujoko paketą, kurį pirmąją darbo dieną gauna kiekvienas naujas operatoriaus darbuotojas, sudaro įvairių naudingų bei stilingų dovanų rinkinys: gertuvė, užrašinė, rašiklis, spalvingų kojinių pora, pakabukas seklys (angl. Tracker) ir liofilizuotų uogų dėžutė. Kiekvienas iš šių daiktų buvo parinktas taip, kad sietųsi su konkrečia, viena iš šešių visos „Tele2“ grupės vertybių: atvirumu, kokybe, ekonomiškumu, iššūkiu, veiksmu ir lankstumu.

Šį „Tele2“ naujoko paketą kūrė dizaino agentūra „Critical“. Anot kūrėjų, kliento duota užduotis sukurti pakuotę, kuri simbolizuotų drąsą priimti naujus iššūkius ir atspindėtų kiekvieną iš įmonės vertybių, nulėmė visus dizaino sprendimus, net ir pasirinktas medžiagas.

„Rinkiniui supakuoti pasirinkome specialų, metalą primenantį popierių, tarsi slepiantį darbuotojo laukiančius nuotykius, išdrįsę jį perplėšti – randa ryškiaspalvę, kad niekuomet nepasimestų, dėžutę su profesinei kelionei reikalingiausiais daiktais. Šis projektas – tikras geros partnerystės pavyzdys, kuris parodo, kad tik pasitikėjimas vienas kitu ir įsiklausymas padeda sukurti idėjiškai ir vizualiai išbaigtą kūrinį“, – sakė Ingrida Kirkliauskaitė, „Critical“ dizainerė.

„Bēhance“ yra pasaulyje lyderiaujantis socialinis tinklas, jungiantis daugiau nei 10 mln. kūrėjų platformoje talpinančių savo ir atrandančių kitų projektus. Geriausi darbai patenka į skirtingų kategorijų galerijas: grafinio dizaino, fotografijos, iliustracijų, mados, amatų ar kt.

„Tele2“ naujoko rinkinio dizainą „Bēhance“ galerijoje išvysti galima čia: www.behance.net/gallery/76829621/Tele2-Survival-Kit