Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.

„Puikiai suprantame, kad žiniasklaida yra esminė laisvos visuomenės ir demokratijos sąlyga. Suprantame ir tai, kad šiandien Lietuvos žiniasklaida atsidūrė itin sudėtingoje padėtyje, todėl priėmėme sprendimą pagal išgales palaikyti ją“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ peržiūrės ir sumažins savo išlaidas tarptautiniams tiekėjams, tokiems kaip „Facebook“ ar „Google“. 

Sutaupytos lėšos bus panaudotos perkant reklamą Lietuvos žiniasklaidos kanaluose. 

„Nežinome, kaip ekonominė situacija plėtosis ateityje – tačiau laikydamiesi iššūkius įveiksime lengviau“, – pabrėžė P. Masiulis.