Nuosekliai didėjantis klientų skaičius ir mobilaus interneto vartojimas augino mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ finansinius rezultatus. Bendrovės pajamos antrąjį 2017 m. ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 19 proc. ir siekė 50,03 mln. eurų.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža pastarąjį ketvirtį siekė 36,6 proc. Tai sudarė 18,1 mln. eurų, 15 proc. daugiau nei prieš metus.

Antrąjį šių metų ketvirtį ir toliau pastebimai didėjo mobiliųjų duomenų vartojimas, jis pasiekė 13,566 TB.

„Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,77 mln. vartotojų, 1,4 proc. daugiau nei tuo pat metu pernai. Verslo klientų skaičius antrąjį ketvirtį pasiekė 172,8 tūkst. ir yra 8,7 proc. didesnis nei tuo pat metu pernai.

Prie spartaus kompanijos rezultatų augimo prisidėjo itin išpopuliarėjusi paslauga „Internetas namams“. Šio segmento vartotojų skaičius per ataskaitinį laikotarpį padvigubėjo.

„Džiaugiamės, kad vis daugiau mūsų klientų pasitiki mumis. Taip pat matome, kad žmonės atranda alternatyvą fiksuotam ryšiui, pasirinkdami interneto namams paslaugą pagal jų konkrečius poreikius“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Anot jo, didžiausią dėmesį bendrovė skiria klientams bei jų lūkesčiams patenkinti. „Pastebime, kad mūsų pastangas įvertina ir privatūs, ir verslo klientai, nes abu segmentai pastarąjį ketvirtį taip pat augo. Ir toliau dirbsime, siekdami užtikrinti aukštos kokybės paslaugas už puikią kainą“, – sako P. Masiulis.

Verslo klientų segmento plėtrą užtikrina verslo įmonėms siūlomi inovatyvūs sprendimai. Itin didelio susidomėjimo sulaukia paslauga „Mobili stotelė“, neturinti analogų nei Lietuvoje, nei pasaulyje. Ji leidžia įmonėms atsisakyti išlaidų tinklo infrastruktūrai ir suteikia galimybę mobiliai naudotis visomis funkcijomis, kurios iki šiol buvo prieinamos tik fiksuotuoju ryšiu.

Investicijas „Tele2“ skyrė 4G/4G+ tinklo plėtrai ir ryšio paslaugų kokybei bei bazinių stočių įrengimui. Per šį ketvirtį tam skirta 2,08 mln. eurų.