Išmaniųjų įrenginių servisas „Smart Master“ visiems klientams siūlo naują paslaugą – telefonus remontui atiduoti ir iš jo pasiimti neišėjus iš namų.

„Šiuo metu išmanieji įrenginiai yra pagrindinis komunikacijos kanalas su kolegomis, verslo partneriais ir artimaisiais. Todėl, rūpinamės klientų saugumu ir užtikriname galimybę nevaržomai bendrauti“, – sakė Evaldas Viselga, „Smart Master“ vadovas.

Visų operatorių klientai savo užklausas gali registruoti telefonu +370 617 18888 arba internetu www.smartmaster.lt.

Išmaniųjų įrenginių servisas nuotoliniu būdu taiso visus įrenginius – taip pat garantinius ir draustus išmaniuosius.

Įrenginiai, kurių garantinis laikotarpis baigiasi karantino periodu, bus priimami ir po karantino kaip garantiniai ir taisomi įprasta tvarka. Garantija bus pratęsta tokiam laikotarpiui, kiek laiko truko karantinas. 

Apdraustus išmaniuosius, kurie šiuo metu sudužo ar sugedo pirmiausiai reikėtų užregistruoti žalai atlyginti ir tik tuomet registruoti taisymui.

Nurodytais adresais įrenginius paims ir juos grąžins kurjeris. Siuntimas visoje Lietuvoje šiuo laikotarpiu nieko nekainuos.