Sėkminga metų pradžia: naršymas Lietuvoje ir ES augino „Tele2“ pajamas

 2018-04-23 

Sėkminga metų pradžia: naršymas Lietuvoje ir ES augino „Tele2“ pajamas

Įspūdingi sunaudojamų duomenų skaičiai ES šalyse, verslui patrauklios paslaugos ir didėjančios klientų gretos lėmė technologijų lyderės „Tele2“ pajamų augimą. Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovės pajamos pasiekė 53,44 mln. eurų ir buvo 16 proc. didesnės nei prieš metus.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) sudarė 17,75 mln. eurų ir buvo 15 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

„Metus pradėjome sėkmingai – vis dar šuoliais augantis duomenų vartojimas, didėjantis klientų skaičius ir inovatyvios paslaugos nulėmė pajamų augimą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Milžiniški naršymo pokyčiai užfiksuoti keliaujančių po Europos Sąjungos (ES) šalis tarpe. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius keliautojų duomenų naudojimas, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2017-aisias, išaugo net 16 kartų – nuo 10,3 tūkst. iki 171 tūkst. GB. Šiam šuoliui įtakos turėjo praėjusiųjų metų vasarą įsigaliojęs ES reglamentas (angl. Roam Like at Home).

Keliaujantys pastebimai daugiau ir skambino – iškalbėtų minučių skaičius, palyginus tą patį 2017 m. ir šių metų laikotarpį, augo 55 proc. – nuo 31 mln. iki 48 mln. minučių.

Pirmąjį šių metų ketvirtį vartotojai Lietuvoje taip pat naršė rekordiškai – net 44 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu metu. Pirmą 2017 m. ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 11,39 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – 20,4 tūkst. TB.

Pirmojo 2018 m. ketvirčio statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,81 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017 m., bendras klientų skaičius padidėjo 2,3 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 183 tūkst. ir yra 7,6 proc. didesnis nei tuo pačiu metu pernai.

Prie finansinių rezultatų augimo prisidėjo dar labiau išpopuliarėjusi namų interneto paslauga. Vien šio segmento vartotojų skaičius išaugo net iki 109 tūkst. ir tai yra 2,2 karto daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2017 metais (50 tūkst. klientų).

Operatoriaus klientai tinkle ne tik daugiau naršė, bet ir skambino – pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017 m., buvo prakalbėta 6 mln. minučių daugiau.

Į ryšio kokybės gerinimą per pirmąjį 2018 m. ketvirtį „Tele2“ jau spėjo investuoti 2,01 mln. eurų. Ypač daug dėmesio yra skiriama 4G+ tinklo plėtrai, kuris operatoriaus tinkle jau dengia 86 proc. Lietuvos gyventojų ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis apima 99 proc. šalies teritorijos.

Lietuvoje šiuo metu veikia 1230 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys.