Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ 2021 m. pirmojo ketvirčio finansiniams rezultatams įtakos turėjo įsitvirtinęs nuotolinis gyvenimas – darbas ir mokslas iš namų. Augo ne tik suvartojamų interneto duomenų kiekis, bet ir išmanių įrenginių pardavimai.

„Pirmasis metų ketvirtis buvo intensyvus, o klientams siekėme suteikti visas sąlygas gauti būtiniausias ryšio paslaugas bei informaciją čia ir dabar. Reaguodami į išaugusias vartotojų užklausas plečiame kontaktų centro komandą, diegiame dirbtinį intelektą ir kitus aptarnavimo optimizavimui reikalingus sprendimus“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

2021 m. pirmąjį ketvirtį bendrovės pajamos buvo 14,2 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu pernai ir siekė 68,4 mln. eurų.

EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) marža pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 26,8 mln. eurų ir buvo 20,1 proc. didesnė nei 2020-ųjų pirmąjį ketvirtį.

Besitęsiantis karantinas – įsitvirtinęs nuotolinis darbas ir mokslai atsispindi išaugusiame mobiliojo interneto duomenų suvartojime. Palyginus su analogišku laiku praėjusiais metais, pirmąjį 2021 m. ketvirtį „Tele2“ klientai išnaršė net 56,2 proc. daugiau duomenų – 78,5 tūkst. TB. 

Namų interneto vartotojų skaičius šiame segmente pastarąjį ketvirtį išaugo iki 200 tūkst., o tai yra 14,9 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais.

Bendravimas per nuotolį lėmė ir didesnį prakalbėtų minučių skaičių. Pirmąjį šių metų ketvirtį operatoriaus klientai telefonu prakalbėjo 56 mln. daugiau minučių nei tuo pačiu laiku pernai. Visi skambučiai šį ketvirtį sudarė 1,3 mlrd. minučių.

Pirmojo 2021-ųjų ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. klientų – arti pusės bendros mobiliojo ryšio rinkos. Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 22,8 proc. ir pasiekė 248,9 tūkst.

Dėl karantino ir nuotolinio gyvenimo išaugo klientų skambučių ir kitų užklausų kiekiai, todėl didinama komanda nuosavuose bendrovės kontaktų centruose Vilniuje ir Kaune. Klientų aptarnavimui taip pat pasitelkta dirbtinio intelekto asistentė „Rūta“, per pastarąjį ketvirtį aptarnavusi per 41 tūkst. klientų.

Į ryšio kokybės gerinimą „Tele2“ pirmąjį šių metų ketvirtį investavo 2,2 mln. eurų. Ypač daug dėmesio skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle dengia 99 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos ir jau pasiekė 4G padengimo lygį. Pastarasis, Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvos teritorijoje siekia 99 proc. padengimą.

Šiais metais operatorius įrengė 11 naujų 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių. Iš viso šiuo metu veikia 1387 „Tele2“ LTE stotys.