Mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“ priklausančios išankstinio mokėjimo paslaugos kanalas „Pildyk“ ir toliau raško sėkmės vaisius platformoje „Youtube“. 2020-ųjų kovą pelnė sidabrinį „Youtube“ kūrėjo sertifikatą, o metus baigė kaip antras žiūrimiausias kanalas bendrame Lietuvos reitinge.

„Tai yra didžiulis įvertinimas visai su šiuo prekių ženklu dirbančiai komandai. Išradingi sprendimai leidžia mums būti ten, kur yra mūsų klientai ir laiku reaguoti į jų poreikius“, –sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

Pirmoje populiariausių lietuviškų kanalų penketuko vietoje, surinkęs 38 mln. peržiūrų, atsidūrė nacionalinio transliuotojo LRT kanalas. Antroje vietoje su 33 mln. peržiūrų yra „Pildyk“. „Negyvas Eteris“ (26 mln.), „Delfi“ (22 mln.) ir „Edviss“ (18 mln.) kanalai užėmė atitinkamai trečią, ketvirtą ir penktą vietas.

„Pildyk“ kanalas „YouTube“ platformoje ypatingas tuo, kad pasirinko iki tol rinkoje analogų neturintį kelią – pasikvietė kartu dirbti penkis jaunosios kartos pamėgtus vlogerius: Andrių Talžūną, Laurittą (Laurą Judickaitę), „sTimo media“ (brolius Artūrą ir Miroslavą Traškas) bei Vėjavaikį (Gediminą Gabalį).

„Mūsų sėkmę – didelį žiūrimumą ir auditorijos įsitraukimą lėmė tai, kad savo kanalo žiūrovams nesiūlome tiesioginės reklamos. Tačiau per realų, pačių vlogerių kuriamą turinį perteikiame prekės ženklo vertybes – draugystę, buvimą savimi, bendrystę ir įvairovę. Suteikiame jiems visišką kūrybinę laisvę ir siekiame dalintis naudinga, saugia ir moksleiviams aktualia informacija“, – teigė Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.

Praėjusių metų kovo mėnesį „Pildyk“ kanalas pasiekė 100 tūkst. sekėjų skaičių „YouTube“ platformoje ir gavo sidabrinio kūrėjo sertifikatą. Dabar paskyrą seka jau daugiau nei 119 tūkst. gerbėjų.

Bendrovės duomenimis, per mėnesį žiūrovai minėtoje prekės ženklo paskyroje praleidžia 12 mln. minučių, kurios sudarytų net 23 metus. Kiekvienas čia užsukęs vartotojas vienu kartu vidutiniškai peržiūri beveik 10 skirtingų vaizdo įrašų. Kiekvieną mėnesį kanalas sulaukia maždaug trečdalio milijono unikalių žiūrovų.

Šaltinis: http://ytop.lt/#top-view-kanalai