Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ duomenys rodo, kad šalies bendrovės ryšio tiekėjus renkasi pagal vietinių paslaugų tarifus. Vos 15 proc. verslo klientų rinkdamiesi mobiliojo ryšio tiekėją kreipia dėmesį į tarptautinių skambučių kainas. 

„Verslas jau įpranta mobiliojo ryšio tiekėjus rinktis paskelbus konkursą ar kainų apklausą. Tai padeda gauti geriausias kainas ir sumažinti ryšio išlaidas. Įmonės sutaupytų dar daugiau, jei vertintų kitas mobiliojo ryšio paslaugas, pvz.: tarptautinių pokalbių kainas. Pasitaiko atvejų, kad klientai ypatingai derasi dėl pokalbių kainų Lietuvoje ir nekreipia dėmesio į tarptautinių pokalbių išlaidas, kurios būna kelis ar net keliasdešimt kartų didesnės. Būtent šių paslaugų kainos dabar skiriasi labiausiai“, – sako Gediminas Šarkanas, „Tele2“ Paslaugų pardavimo verslo klientams vadovas.  

G. Šarkano teigimu, bendrovėms yra aktualios skirtingos skambučių kryptys, tad vertinant pateiktus pasiūlymus galima palyginti pokalbių su konkrečiomis šalimis tarifus. Priklausomai nuo šalies, skambučio kaina tarp mobiliųjų operatorių gali skirtis daugiau nei du kartus.

Į užsienį skambinantys „Tele2“ verslo klientai dažniausiai bendrauja su Latvija ir Estija, taip pat Lenkija, Baltarusija, Rusija, Vokietija ir Norvegija.

„Tele2“ tarptautinių pokalbių tarifai skambinant į populiariausias eksporto valstybes yra mažiausi tarp Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių. Vartotojai šiuos tarifus dar sumažina užsisakę pokalbiams su užsieniu skirtą mokėjimo planą ar papildomų taupymo paslaugų.

Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ vasarį atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 53 proc. Lietuvos gyventojų. Daugiau nei pusė tyrimo dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.