Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ pajamos antrąjį šių metų ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 15 proc. ir pasiekė 140,3 mln. litų. Įmonės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) per palyginamąjį laikotarpį pakilo 8 proc. iki 44,36 mln. litų. 2008 metų antrojo ketvirčio EBITDA siekė 31,9 proc.

Šiandien bendrovės paslaugomis naudojasi 1,863 mln. vartotojų – 9 proc. daugiau nei praėjusių metų antrojo ketvirčio pabaigoje. Iš viso nuo praėjusių metų liepos pradžios „Tele2“ pritraukė 92 tūkst. naujų klientų, daugiau nei trečdalis jų – 32 tūkst. – „Tele2“ vartotojais tapo antrąjį šių metų ketvirtį.

„Antrąjį metų ketvirtį konkurencija telekomunikacijų rinkoje buvo itin stipri. Vartotojams pasiūlėme ypač palankias sąlygas, o sparčiai išaugęs klientų skaičius patvirtina, kad mūsų sprendimai buvo teisingi“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Antrąjį ketvirtį „Tele2“ tiek verslo, tiek privatiems klientams pasiūlė kalbėti vos už 7 centus per minutę. Už minimalų 21 lito mėnesinį mokestį jie gauna 5 valandas nemokamų pokalbių bet kuriuo paros metu skambinant į visus Lietuvos mobiliojo ryšio tinklus.

Sumažėjo ir populiariausios Lietuvoje išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK skambučių ir trumpųjų SMS žinučių baziniai tarifai. Pokalbio minutės kaina „Tele2“ tinkle sumažinta iki 18 centų už minutę, trumpoji SMS žinutė „Tele2“ tinkle kainuoja 3 centus.

Be to, balandį bendrovė net dešimt kartų sumažino mobiliojo interneto telefone tarifus. Iki rugsėjo privatiems ir verslo klientams, mokantiems pagal sutartis, vienas megabaitas perduotų duomenų kainuoja tik 20 centų – tai mažiausia kaina rinkoje.

Sumažinti mobiliojo interneto tarifai paskatino vartotojus aktyviau naudotis šia paslauga – pirmajį šių metų pusmetį „Tele2“ vartotojai atsisiuntė 3,8 karto daugiau duomenų nei pernai per tą patį laikotarpį. Iš viso per pirmuosius šešis šių metų mėnesius atsisiųsta beveik tiek pat duomenų, kiek per visus 2007 metus.

„Šie sprendimai atspindi mūsų filosofiją – už mažiausią kainą pasiūlyti klientams aukštos kokybės paslaugas“, – atkreipė dėmesį P.Masiulis.

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) ataskaita parodė, kad jau 2006 metais „Tele2“ lenkė konkurentus pagal bent vieną iš pagrindinių ryšio kokybės parametrų. Tą patvirtino ir 2008 m. RRT atlikta apklausa, parodžiusi, kad 70 proc. respondentų trijų didžiausių mobiliojo ryšio operatorių ryšio kokybę vertina vienodai gerai.

  
Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis: 
Andrius Baranauskas
Viešųjų ryšių vadovas, "Tele2"
Mob. tel. +370 683 66319
El. paštas andrius.baranauskas@tele2.com