Vienas žymiausių strateginės rinkodaros ekspertų, Londono verslo mokyklos profesorius Nirmalya Kumar įsitikinęs, kad ekonomikos krizė Lietuvos verslininkams yra geriausias laikas iš naujo įvertinti ir išgryninti įmonės strategiją.

Pasak jo, šiuo metu ypač svarbu išlaikyti pardavimų apimtis, todėl pasikeitusioje strategijoje didžiausią dėmesį reikėtų skirti efektyviai, pardavimus skatinančiai rinkodarai.

Strateginės rinkodaros idėjas profesorius N. Kumar pristatė tarptautiniame seminare vadovams „TIVVI – „Tele2“ inovatyvaus ir veržlaus verslo iniciatyva“.

Svečio teigimu, lėtėjant ekonomikai būtina stiprinti prekės ženklus – tik taip įmanoma išsaugoti pozicijas ūkiui įžengus į augimo ciklą. Verslui svarbu iš naujo įvertinti į paslaugų ir produktų tiekimo kanalus, ypatingą dėmesį skirti galimybėms pasiekti klientus internetu ir mobiliosiomis technologijomis.

„Šiuo metu rinkose vyksta dramatiški pokyčiai, todėl įmonių vadovams svarbiausia suvokti – rinkodara turi būti vertinama ne kaip taktinių veiksmų rinkinys, o vienas svarbiausių įmonės strategijos akcentų“, – sakė N. Kumar.

Iš Indijos kilęs mokslininkas nemano, kad Lietuvos įmonėms šiuo metu reikėtų lygiuotis į sparčiai augančias besivystančias šalis, vadinamuosius „Azijos tigrus“ (Indiją, Kiniją, Pietryčių Azijos valstybes).

„Lietuvos vidaus rinka yra maža, todėl čia plėtros galimybės nėra didelės. Lietuvos įmonėms siūlyčiau atsigręžti į Norvegiją, Švediją, šių šalių įmonės sėkmingai konkuruoja pasaulinėje rinkoje, nes taiko strategines, žiniomis paremtas inovacijas“, – pabrėžė strategas.

Seminarų ciklą „TIVVI – „Tele2“ inovatyvaus ir veržlaus verslo iniciatyva“ surengusios telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis mano, kad lėtėjančios šalies ekonomikos akivaizdoje sėkmingas rinkodaros veiksmų taikymas gali svariai padidinti įmonės konkurencingumą, todėl rinkodaros stratego įžvalgos šalies verslininkams turėtų būti ypač aktualios.

„Esant ūkio nuosmukiui versle dramatiški pokyčiai neišvengiami – persiskirsto konkurentų rinkos dalys, iškyla nauji lyderiai, dažnai sėkmę pasiekiantys netradicinių sprendimų dėka. Taikant efektyvias rinkodaros priemones galima sėkmingai įgyti pranašumą prieš konkurentus“, – sakė „Tele2“ vadovas.

N. Kumar yra dėstęs prestižinėse Harvardo verslo mokykloje, IMD ir Kellogg verslo mokyklose, šiuo metu eina svarbias pareigas Londono verslo mokykloje. N. Kumar yra konsultavęs daugiau nei 50 įmonių, esančių „Fortune 500“ sąraše. Jis yra ugdęs vadovus ir vedęs seminarus daugiau nei 50 skirtingų šalių.

TIVVI ciklo tarptautiniai seminarai vadovams nuo vasario vyksta didžiuosiuose Lietuvos miestuose, kurių metu „Tele2“ kviečia verslininkus drauge su ekspertais kartu ieškoti geriausių efektyvaus verslo sprendimų. Susipažinti su lektorių pranešimais ir konferencijų vaizdo įrašais galima specialiai TIVVI projektui skirtame interneto tinklapyje.
 
 
Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis: 
Andrius Baranauskas
Viešųjų ryšių vadovas, "Tele2"
Mob. tel. +370 683 66319
El. paštas andrius.baranauskas@tele2.com