Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ – populiariausia tarp vartotojų, keičiančių ryšio tiekėją ir perkeliančių savo mobiliojo telefono numerį. Mažiausią pokalbių kainą užtikrinanti bendrovė nuo 2006 m. vasario, kai pradėjo veikti numerio perkėlimo paslauga, pritraukė 4,4 kartus daugiau vartotojų iš kitų tinklų nei prarado pati.

Numerių perkėlimą adminsitruojančios bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, iki 2008 m. liepos 8 d. savo numerį į „Tele2” tinklą perkėlė 77 440 kitų tinklų vartotojų. Dažniausiai – daugiau nei 60 tūkst. kartų – „Tele2“ ryšį rinkosi buvę įmonės „Omnitel“ vartotojai.

Be to, „Tele2“ tarp trijų didžiausių mobiliojo ryšio operatorių labiausiai sekėsi išlaikyti esamus vartotojus. Bendrovė prarado kone 7 kartus mažiau klientų nei „Omnitel“, kurią paliko daugiau nei 121 tūkst. numerio perkėlimo paslauga pasinaudojusių vartotojų.

„Šiandien, kai paslaugų kokybė telekomunikacijų rinkoje yra iš esmės identiška, vartotojai renkasi mažiausią kainą siūlantį operatorių. Tai ypač aktualu lėtėjant ekonomikos augimui, todėl ir toliau siūlysime žemiausius tarifus“, – teigė Mindaugas Savickas, „Tele2“ Marketingo direktorius.

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) pripažino, kad „Tele2“ ryšio kokybė jau šiandien yra tokia pati kaip ir kur kas seniau veikiančių operatorių. 2006 m. paskelbta viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaita atskleidė, kad „Tele2“ lenkia konkurentus pagal bent vieną iš pagrindinių kokybės parametrų – balso pokalbių ir trumpųjų SMS žinučių siuntimo kokybę. 

Tą patvirtino ir 2008 m. RRT atlikta apklausa, parodžiusi, kad 70 proc. respondentų trijų didžiausių mobiliojo ryšio operatorių ryšio kokybę vertina vienodai gerai.

Tuo pat metu bendrovės ryšį pasirinkę vartotojai moka mažiau – tyrimų duomenimis, jie gauna trečdaliu mažesnes sąskaitas už mobiliojo ryšio paslaugas.

Antrąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ toliau mažino paslaugų tarifus. Tiek verslo, tiek privatiems klientams pasiūlė kalbėti vos už 7 centus per minutę. Už minimalų 21 lito mėnesinį mokestį jie gauna 5 valandas nemokamų pokalbių bet kuriuo paros metu skambinant į visus Lietuvos mobiliojo ryšio tinklus.

Sumažėjo ir populiariausios Lietuvoje išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK skambučių ir trumpųjų SMS žinučių baziniai tarifai. Pokalbio minutės kaina „Tele2“ tinkle sumažinta iki 18 centų už minutę, trumpoji SMS žinutė „Tele2“ tinkle kainuoja 3 centus.

Be to, balandį bendrovė net dešimt kartų sumažino mobiliojo interneto telefone tarifus. Iki rugsėjo privatiems ir verslo klientams, mokantiems pagal sutartis, vienas megabaitas perduotų duomenų kainuoja tik 20 centų – tai mažiausia kaina rinkoje.
 
 
Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis: 
Andrius Baranauskas
Viešųjų ryšių vadovas, "Tele2"
Mob. tel. +370 683 66319
El. paštas andrius.baranauskas@tele2.com