„Yra įmonių, kurios dėl savo veiklos specifikos nėra linkusios prisiimti ilgalaikių įsipareigojimų, tarkim tos, kurios samdo sezoninius darbuotojus. Joms paprasčiau yra skirti darbuotojams mobiliuosius telefonus ir pasirinkti mokėjimo planą, kuris neįpareigoja nei didelėmis kas mėnesį mokamomis sumomis, nei pačios sutarties laikotarpiu. Naujasis planas parankus ir toms kompanijoms, kurios jau turi mobiliuosius telefonus - joms pagrindinis kriterijus renkantis mokėjimo planą yra paslaugos ir jų kainos, o ne įrangai suteikiamos subsidijos ir atitinkami įsipareigojimai“, - tikina Petras Masiulis, telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ generalinis direktorius.
Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, „Tele2“ šiemet sparčiausiai augo verslo klientų segmente ir savo rinkos dalį padidino iki 12,1 proc. Lyginant su kitais mobiliojo ryšio tiekėjais, per metus bendrovės rinkos dalis augo labiausiai - 1,5 procentinio punkto. Šiuo metu „Tele2“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 70 tūkst. verslo klientų.
“To pasiekti mums padėjo bene palankiausios verslininkams siūlomų paslaugų kainos, nuolat gerinama paslaugų kokybė bei pasiūlymų spektras, suburta atskira pardavėjų komanda, orientuota į smulkųjį ir vidutini verslą“, - įsitikinęs P. Masiulis.
Andrius Baranauskas
Atstovas spaudai
Mob. tel. +370 699 55837
El. paštas andrius@eurorscg-pr.lt