Aktyviai besiplečianti telekomunikacijų bendrovė "Tele2" siekia pagerinti mobiliojo ryšio kokybę ir vykdo planuotus tinklo plėtros darbus, todėl šiomis dienomis bendrovės klientai gali patirti laikinų nepatogumų. 

Bendrovė šiuo metu plečia jau esamų įrengimų technines galimybes ir įspėja bei atsiprašo "Tele2" vartotojų dėl galimų laikinų trukdžių. "Tele2" klientų aptarnavimo skyriai yra pasiruošę atsakyti į visus vartotojams iškilusius klausimus. 

Bendrovės vadovai tvirtina, kad visi galimi trukdžiai bus pašalinti per artimiausią savaitę ir pasibaigus tinklo praplėtimo darbams vartotojai galės naudotis kokybišku ryšiu žemiausiomis kainomis. 

"Praėjusiais metais "Tele2" paslaugomis naudojosi virš milijono klientų, stengiamės, kad ateityje mūsų tinklas galėtų "priimti" dukart tiek", - darbo rezultatais ir planais dalijosi "Tele2" generalinis direktorius Petras Masiulis.