Mobiliojo ryšio operatorių kaita naudinga klientams. Daugiau kaip 70 procentų naujų „Tele2“ klientų sutaupė vidutiniškai 34 procentus kitam mobiliojo ryšio paslaugų teikėjui mokėtos sumos. 

Tai nustatė bendrovė „Baltijos tyrimai“, neseniai atlikusi antrojo pagal dydį mobiliojo ryšio operatoriaus klientų apklausą. Jos metu buvo pakalbinta 1000 atsitiktinai atrinktų respondentų, kurie pernai tapo „Tele2“ klientais. 

Tyrimu buvo siekiama išsiaiškinti, kaip mobiliojo ryšio paslaugų vartotojai vertina operatorių, ar sumažėjo jų išlaidos pakeitus operatorių. 

Apie 200000 klientų perėjo į „Tele2“ iš kitų operatorių. Iš jų du trečdaliai (66 procentai) atsisakė „Omnitel“, trečdalis (32 procentai) – „Bitės“, o 2 procentai – „Eurocom“ paslaugų. 

Buvę „Omnitel“ klientai sutaupo 36 procentus, buvę „Bitės“ klientai – 30 procentų anksčiau mokėtos sumos. 

„Šie rezultatai - mums ne staigmena. „Tele2“ nori, kad visi klientai, perėję iš kitų operatorių, ženkliai sutaupytų. Esame ne kartą pabrėžę, kad mūsų paslaugų kainų mažėjimui dugno nėra. Netrukus savo klientams pateiksime dar daugiau malonių staigmenų. Stengsimės išlikti patraukliausi - teikti kokybiškas ryšio paslaugas už mažiausias kainas“, - teigė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis. 

88 procentai visų apklausoje dalyvavusių klientų yra patenkinti „Tele2“ paslaugomis ir šį operatorių rekomenduotų rinktis savo draugams. 

„Visiškai nenuostabu, kad kone visi klientai patenkinti mūsų paslaugomis. Juk Ryšių reguliavimo tarnyba oficialiai patvirtino, kad visų Lietuvos operatorių ryšio kokybė – labai gera: tai susprogdino mitą, kad „Tele2“ ryšys – blogiausias“, -- sakė P.Masiulis.