Nuosekliai didėjantis klientų skaičius ir mobiliųjų duomenų vartojimas, taip pat inovatyvūs sprendimai verslui lėmė technologijų lyderės „Tele2“ pajamų augimą. 2018 m. bendrovės pajamos siekė 236,9 mln. eurų ir buvo 16,6 proc. didesnės nei prieš metus.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) praėjusiais metais sudarė 79,6 mln. eurų ir buvo 18 proc. didesnis nei 2017 metais.

„Sėkmingus metus lėmė kelios priežastys: nuosekliai besiplečiantis klientų ratas, augantis mobiliųjų duomenų vartojimas, inovatyvių paslaugų plėtra ir gera jų kaina. Šių rezultatų pasiekėme dėl visos komandos įsitraukimo ir atsidavimo klientams. 

Dabar mūsų laukia investicijų šuolis – lėšas skirsime pasirengimui 5G plėtrai, taip pat aktyviai dalyvausime rudenį numatytame leidimų dažniams konkurse“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Paskutiniojo 2018 m. ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017 m., bendras klientų skaičius padidėjo 3,9 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 193,3 tūkst. ir yra 9,7 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Anot P. Masiulio, verslo klientų segmento didėjimui įtaką darė ir plečiamas verslo paslaugų spektras. Pavyzdžiui, 2018-ųjų pavasarį pristatyta paslauga, leidžianti įmonėms fiksuotojo ryšio numerius perkelti į mobilųjį tinklą ir atsisakyti laidinių telefono aparatų.

Prie spartaus kompanijos rezultatų augimo prisidėjo ir namų interneto paslauga. Vien šio segmento vartotojų skaičius praėjusiais metais išaugo nuo 87 tūkst. iki 146 tūkst.

Duomenų vartojimas operatoriaus tinkle intensyviai augo visus metus. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) dar trečiojo 2018 m. ketvirčio ataskaitoje skelbė, kad daugiausiai gigabaitų per mėnesį išnaršo būtent „Tele2“ klientai. Kiekvienas operatoriaus klientas vidutiniškai išnaršė net 9,3 GB duomenų.

Paskutiniojo 2018-ųjų ketvirčio duomenų vartojimo skaičiai taip pat įspūdingi – daugiau nei pusantro karto didesni. 2017 m. IV ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 19,8 tūkst. TB duomenų. Tuo pačiu metu 2018-aisiais buvo persiųsta net 33,2 tūkst.TB.

Skambučių operatoriaus tinkle skaičiai taip pat nuosekliai augo – praėjusiais metais klientai telefonu prakalbėjo 23 mln. daugiau minučių nei 2017-aisiais. Visi jų skambučiai 2018 m. sudarė 4,2 mlrd. minučių.

Gerokai aktyviau skambino, o ypač naršė – keliaujantys po Europos Sąjungos šalis. 2018 m. IV ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2017-aisiais, keliautojų duomenų naudojimas išaugo daugiau nei du kartus – nuo 124,5 tūkst. iki 288,6 tūkst. GB. Keliaujančių iškalbėtų minučių skaičius buvo 31,8 proc. didesnis, jis augo nuo 47,8 mln. iki 63 mln. minučių.

Į ryšio kokybės gerinimą „Tele2“ pernai investavo 12,7 mln. eurų. Ypač daug dėmesio yra skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle dengia jau 80 proc. Lietuvos teritorijos ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis apima 99 proc. šalies teritorijos.

Lietuvoje veikia 1278 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys. Per 2018 m. operatorius įrengė 45 naujas 4G, 4G+ ir 4G++ stotis.