Vos prieš du mėnesius mobilaus ryšio lyderės „Tele2“ pristatytas sprendimas verslui „Mobili stotelė“ jau įvertintas – užėmė pirmąją vietą konkurse „Naujasis knygnešys 2017“, „Išmanios gyvenvietės ir urbanizacijos“ kategorijoje. Bendruomenės sprendimuMobili stotelė“ atstovaus šaliai Jungtinių Tautų globojamame konkurse „Pasaulio viršūnių apdovanojimai“ (angl. World Summit Awards, WSA).

„Pelnytas apdovanojimas – mūsų komandos darbo įvertinimas. Tai yra įrodymas, kad kuriame tvarias, inovatyvias ir patrauklias priemones ne tik Lietuvos, bet ir pasaulinei rinkai“, – kalbėjo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Šio konkurso dalyviai komisijos buvo vertinami pagal techninius kriterijus – turinio kokybę, funkcionalumą, dizainą, technologijos pažangumą, inovacijos originalumą – ir pagal strateginius: kokį poveikį produktas turi vietos rinkai ir vartotojams bei kokią įtaką turi globaliame kontekste, kokia jo pasaulinė vertė ir nauda atsižvelgiant į Jungtinių Tautų globalius tvarios plėtros tikslus.

Konkurse „Naujasis knygnešys“ Lietuvos skaitmeninių sprendimų kūrėjai varžosi aštuoniose kategorijose: Valdžia ir piliečių įsitraukimas, Sveikata ir gerovė, Mokymasis ir švietimas, Aplinka ir žalioji energija, Kultūra ir turizmas, Išmanios gyvenvietės ir urbanizacija, Verslas ir komercija bei Įtraukimas ir įgalinimas.

Konkursą „Naujasis knygnešys“, vykstantį jau 12 metus, organizuoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).

Jo tikslas – atrasti originalius, inovatyvius, pažangius ir reikšmingus Lietuvoje sukurtus skaitmeninio turinio sprendimus, kurie įgyja teisę vadintis Lietuvos skaitmeniniais „naujaisiais knygnešiais“ ir yra nominuojami atstovauti Lietuvai Jungtinių Tautų globojamame konkurse „Pasaulio viršūnių apdovanojimai“.

„Mobili stotelė“ raško pripažinimo vaisius

Mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ pasiūlytas sprendimas verslui „Mobili stotelė“ per du mėnesius sulaukė didžiulio susidomėjimo – ją užsisakė daugiau nei 3 tūkst. klientų. Įmonės pristatytas sprendimas neturi analogų nei Lietuvoje, nei pasaulyje.

Paslauga sukurta ir išmėginta per kelis metus, specialiai „Tele2“ užsakymu. Ji leidžia įmonėms atsisakyti išlaidų tinklo infrastruktūrai ir suteikia galimybę mobiliai naudotis visomis funkcijomis, kurios iki šiol buvo prieinamos tik fiksuotuoju ryšiu.

Deividas Praspaliauskas, „Tele2“ paslaugų pardavimo verslo klientams vadovas, pripažino tikėjęsis gausaus klientų susidomėjimo. Tačiau pirmas mėnuo viršijo visus lūkesčius.

„Paslaugos aktualumą pajutome vos pristatę ją savo klientams. Per pirmąsias dienas susidomėjusių buvo jau keli šimtai. Iš klientų atsiliepimų matyti, kad paslauga patraukli dėl mobilumo, paprastumo ir geros kainos“,– sėkmės priežastis vardino D. Praspaliauskas.

Anot jo, didžiausio susidomėjimo sulaukta iš prekybininkų. Efektyviai valdyti savo skambučius, jų trukmę ir turėti galimybę prireikus perklausyti įrašą aktualu savo paslaugas telefonu parduodančioms įmonėms.

„Tele2“ siūlomos naujovės įsirengimui nereikalingos investicijos į tinklo infrastruktūrą, įrangą ar specializuotus telefono aparatus.

Klientai įvertino tai, kad už nedidelį mėnesinį mokestį, siekiantį 8,9 Eur, jie gauna visą IP telefonijos funkcionalumą savo mobiliajame įrenginyje: nuo grupinių skambučių iki galimybės perklausyti pokalbių įrašus, nuo klientų srautus valdyti padedančio interaktyvaus atsakiklio (IVR) iki darbo laiko kontrolės funkcijos ir daugelio kitų.

Lyginant 2016 m. ir 2017 m. pirmojo ketvirčio duomenis, „Tele2“ verslo klientų skaičius augo 9,4 proc. ir sudarė 169,5 tūkst.