Pamirškite rūpesčius
dėl telefono!

Numesti telefoną nuo stalo, apipilti kava, netyčia įmesti į vandenį… Visa tai sukelia daug nemalonių rūpesčių. Apdrauskite savo telefoną ir jums nebereikės dėl to jaudintis!

Siekdami užtikrinti geresnes draudimo sąlygas, nuo š. m. gruodžio 1 d. pradedame bendradarbiauti su nauju draudimo partneriu
UADBB AON Baltic.

Apsaugosime Jūsų telefoną

Nuo šiol galėsite būti ramūs, net jei Jūsų telefonas buvo:

Aplietas skysčiu

Pažeistas smūgio

Sugadintas ugnies

Pavogtas

Paslauga prieinama
visiems

Esate privatus arba verslo klientas? Gal esate ištikimas Pildyk vartotojas, o galbūt išvis nesate Tele2 klientas? Nesvarbu, nes paslauga gali naudotis visi.

Naudokite kiek norite, nutraukite kada norite

Draudimo sutartį galite sudaryti iki 5 metų, o ją nutraukti - bet kada.

Užsisakykite draudimą su nauju telefonu jau dabar!

Įsigydami telefoną bet kuriame Tele2 salone ar el. parduotuvėje, jį apdrauskite iš karto už itin gerą kainą.

Nuo

2,90

Eur/mėn.

Išsirinkite telefoną

Apsaugosime Jūsų telefono ekraną

Net jeigu jums telefonas iš rankų nukris ant akmens plytelių, netyčia jį nustūmsite nuo stalo ar apliesite kava apsisaugokite nuo netikėtų išlaidų. Sugadintas telefono ekranas bus nemokamai pakeistas nauju. Net jei jis bus:

Suskilęs

Sudužęs

Paslauga prieinama
visiems

Esate privatus arba verslo klientas? Gal esate ištikimas Pildyk vartotojas, o galbūt išvis nesate Tele2 klientas? Nesvarbu, nes paslauga gali naudotis visi.

Naudokite kiek norite, nutraukite kada norite

Draudimo sutartį galite sudaryti iki 5 metų, o ją nutraukti - bet kada.

Užsisakykite draudimą su nauju telefonu jau dabar!

Įsigydami telefoną bet kuriame Tele2 salone, apdrauskite įrenginio ekraną iš karto už itin gerą kainą.

Nuo

1,00

Eur/mėn.

Draudimo paslaugos įmokos dydis sutartims sudarytoms nuo 2017 m. lapkričio 22 d.

Įmokos dydis draudžiant įrangą

Įrangos kaina (Eur) Draudimo įmokos dydis (Eur/mėn.)
iki 290 2,90
291 - 435 4,50
436 - 700 6,50
701 - 990 10,00
991 ir daugiau 10,00

Įmokos dydis draudžiant ekraną

Įrangos kaina (Eur) Draudimo įmokos dydis (Eur/mėn.)
iki 290 1,00
291 - 435 1,50
436 - 700 2,50
701 - 990 3,00
991 ir daugiau 3,00

Iki 2017.11.21 (imtinai) sudarytoms sutartims galioja buvusios sąlygos ir kainos. Draudimo paslaugos PVM neapmokestinamos.

Parsisiųskite draudimo sąlygas: Telefono draudimas Ekrano draudimas

• PRIVATŪS klientai
• VERSLO klientai
• PILDYK vartotojai, pasirašydami „Prepaid Smartphone“ sutartį
• Visi klientai, perkantys įrangą be sutarties ar nesinaudojantys TELE2 paslaugomis.

Paslaugą galima įsigyti tik pirkimo metu TELE2 salone, pasirašant sutartį telemarketingo būdu arba apsiperkant el. parduotuvėje.
Jei klientui draudimas nebus pasiūlytas sutarties sudarymo metu, užsakyti draudimo paslaugą po sutarties sudarymo galimybės NEBUS.

• Visi telefonai
• Planšetiniai kompiuteriai

• Modemai
• Laikrodžiai
• Kompiuteriai

• Mėnesinio apmokėjimo draudimas
• Išankstinio apmokėjimo draudimas

Norėdamas užregistruoti draudiminį įvykį, klientas turi visą informaciją apie įvykį užregistruoti draudimas.tele2.lt ir nurodyti visus su įvykiu susijusius faktus bei pridėti reikalingus dokumentus, jei tokių yra (pvz.: policijos pažymą ar/ir kt.)
Gavęs patvirtinimą iš draudimo kompanijos klientas gali atnešti įrenginį į bet kurią TELE2 atstovybę. TELE2 darbuotojai patikrina, ar klientas atnešė tą įrenginį, kuriam buvo registruotas draudiminis įvykis ir persiunčia jį į TPC.

Ši informacija būtina draudimo kompanijai. Pagal šį aprašymą draudikai sprendžia, ar atvejis yra draudiminis.
Jei klientas pamiršo ar nepagalvojo, kad turi iš karto pateikti draudimo apsaugos patvirtinimo dokumentą, kaip vyks draudimo aptarnavimas? –
Nieko tokio. Jeigu TPC pripažins, kad įrenginio remontas nebus garantinis, tuomet TPC kreipsis į mūsų sistemą, kad patikrintų, ar klientas turi draudimą. Jeigu klientas jį turi, tada TPC susisieks su klientu ir paprašys pateikti draudimo apsaugos patvirtinimą bei užpildytą pranešimo apie įvykį formą.
SVARBU: Klientai turi kreiptis ne vėliau nei per 14 d. nuo įvykio, kai buvo padaryta žala įrenginiui ar įrenginys buvo pavogtas.
SVARBU: Skolingiems klientams draudimas registruoti įvykio neleis. T. y. jei klientas turės pradelstų sumokėti sąskaitų, draudiminis įvykis nebus registruojamas. Klientas privalės sumokėti sąskaitą ir registruoti įvykį iš naujo.

• Draudimo apsaugos patvirtinimo dokumento (jei draudimas tikrai galioja, šis nėra būtinas)
• Draudiminio įvykio aprašymo

• Apdraustasis
• Apdraustojo šeimos nariai

Remontą ir ekspertizes atlieka tik TELE2 Telefonų priežiūros centras (TPC).