„Tele2“ kalėdiniame klipe uždainavo Džordana Butkutė

2021-11-18

„Tele2“ kalėdiniame klipe uždainavo Džordana Butkutė

Šiandien startuoja telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija. Pristatytame klipe, prie visiems jau gerai pažįstamų „La Familia“ herojų prisijungė ir Lietuvos popscenos karalienė Džordana Butkutė. Dainininkė klipe pasirodė neatsitiktinai – jos daina „Vienas namuose“ siunčia ypatingą žinutę.

„Kalėdos yra didžiausia metuose šeimos šventė, suburianti draugus ir artimuosius. Pernai jos visiems buvo tikrai netipiškos, leido pasijusti tarsi būtume „vieni namuose“ ir tuo pačiu suprasti, koks svarbus mums yra ryšys, bendravimas, tradicijos“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekinio ženklo vadovė.

Reklaminio klipo veiksmas prasideda nesusipratimu: „La Familia“ herojus Tonis Kalėdų dieną netikėtai lieka vienas namuose. Nežinodamas, ką daryti ir besiblaškydamas, jis netyčia paskambina Lietuvos popscenos divai Džordanai, kuri turi puikų patarimą, ką daryti, likus vienam namuose. Atlikdama savo populiariąją dainą „Vienas namuose“ ji paragina Tonį daryti tai, ką jis nori.

Reklamoje galima pamatyti ir ikoniško kalėdinio filmo „Vienas namuose“ motyvus. „La Familia“ herojus Tonis atkartoja garsiojo Kevino nuotykius: leidžiasi rogutėmis nuo laiptų, skutasi barzdą ir valgo didžiulę porciją ledų.

Dienai baigiantis Tonis supranta, kad būti vienam namuose yra smagu, bet tik trumpam. Nors likęs vienas namuose jis gali daryti, ką nori, tačiau šventine šiluma širdį pripildo tik šalia esantys žmonės, kuriuos galima apkabinti. 

Šių metų kalėdinis klipas pasakoja apie tai, kad būdamas vienas geriausiai įvertini, kiek daug kiekvienam mūsų reiškia šeima, artimieji, draugai. Todėl šių švenčių metu norime paskatinti žmones stiprinti ryšį su savo artimaisiais ir dovanoti jiems savo dėmesį. Tai – didžiausia šventinio laikotarpio prasmė“, pabrėžė V. Skujienė.

Šventinę „Tele2“ reklamą sukūrė agentūra „Adell Taivas Ogilvy“, o gamyba rūpinosi: „Idée fixe“.

Tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ duomenimis šių metų vasaros laikotarpiu labiausiai žiūrovams įsiminusios reklamos titulas priklauso būtent „La Familia“ reklamai – tiksliau, jos serijai, kurioje teta Gerda išveda jaunutę Lizą apsipirkti ir aprengia ją kaip senutę.

Kalėdinę „Tele2“ reklamą išvysti galite čia.

Užsisakykite naujienlaiškį

Prisijunkite prie tų, kurie anksčiausiai neria į TELE2 naujienų ir mažų kainų pasiūlymus. Privatumo politika.