Mobili stotelė

Mobili stotelė – tai mobilus ir patogus skambučių valdymo bei administravimo sprendimas. Jis leis įmonėms atsisakyti išlaidų tinklo infrastruktūrai ir suteiks galimybę mobiliai naudotis visomis funkcijomis, kurios iki šiol buvo prieinamos tik fiksuotuoju ryšiu. Verslo klientai galės atsisakyti fiksuotųjų linijų ir visada bei visur priimti ir aptarnauti savo klientus.

 Mobilios stotelės privalumai: 

  • Mobilumas – sprendimui pakanka išmaniojo telefono, todėl sprendimu galėsite naudotis visame pasaulyje.
  • Ryšio kokybė – naudojamas kokybiškas ir stabilus populiariausio operatoriaus Lietuvoje TELE2 GSM tinklas.
  • Efektyvumas – jokių investicijų į tinklo infrastruktūrą ir įrangą. Jokių sprendimo diegimo ar palaikymo mokesčių.
  • Greitis – sprendimo įdiegimo laikas - iki 1 valandos bet kurią dieną bet kuriuo paros metu (skaičiuojamas laikas, kai klientas turi apsirašęs norimus veikimo principus).

 

Mobilios stotelės funkcijos: 

Skambučių sujungimas – tai galimybė pokalbio metu „perduoti“ skambutį savo kolegai. Atlikus sujungimą, galima pasitraukti iš pokalbio ir vėliau vėl į jį grįžti.

Grupiniai skambučiai – tai galimybė paskirstyti įeinančius klientų skambučius tarp įmonės darbuotojų. Skambučiai bus perduodami visiems grupėje esantiems nariams, kol bus atsiliepta. Nebus praleistas nei vienas skambutis.

Skambučių perėmimas – įmonės darbuotojas gali perimti skambutį, kai klientas skambina negalinčiam tuo metu atsiliepti kolegai.

Prieinamumo valdymas– užtikrina automatinį įeinančių skambučių paskirstymą tarp įmonės darbuotojų, atsižvelgiant į jų užimtumą. Darbuotojas gali nurodyti savo statusą, pavyzdžiui, „laisvas“ arba „užimtas“. Skambutis visada automatiškai bus nukreipiamas laisvam darbuotojui.

Balso paštas – jeigu įmonės darbuotojas negali atsiliepti, klientai galės palikti įrašytus pranešimus, kurie bus nukreipti į įmonės ar darbuotojo balso paštą.

Numerio pakeitimas – tai galimybė skambinant pasirinkti numerį, kurį matys klientas. Numerių skaičius yra neribojamas.

Interaktyvusis atsakiklis (IVR) – tai automatinis balso pranešimų atsakiklis, kuris suteikia galimybę paskirstyti kliento įeinančius skambučius pagal nustatytą tvarką. Pvz.: paspaudus 1, skambutis nukreipiamas į pardavimų skyrių, paspaudus 2 - į aptarnavimo skyrių ir pan.

Darbo laiko kontrolė – galimybė nurodyti įmonės darbo ir nedarbo laikus. Pagal tai skambučiai bus automatiškai nukreipti į norimus numerius ar balso paštą.

Pokalbių statistika ir ataskaitos – pateikiama visa detali statistika apie visos įmonės ar kiekvieno darbuotojo pokalbių trukmes, praleistus ir perskambintus skambučius, įeinančių ir išeinančių skambučių kiekį, vidutines pokalbio trukmes, klientų laukimo laiką iki atsiliepto skambučio ir pan. Pateikiama informacija, kuriems klientams nebuvo perskambinta.

Pokalbių įrašai – tai galimybė kiekvienam darbuotojui įrašyti pokalbį su klientais savo mobiliuoju telefonu.

 

Mobilios stotelės kaina: 

Galite rinktis iš dviejų TELE2 mobilios stotelės paketų: 

 

Mobili stotelė

Mobili stotelė PRO

Skambučių sujungimas

+

+

Grupiniai skambučiai

+

+

Skambučių perėmimas

+

+

Prieinamumo valdymas

+

+

Balso paštas

+

+

Numerio pakeitimas

+

+

Interaktyvusis atsakiklis (IVR)

+

+

Darbo laiko kontrolė

+

+

Pokalbių statistika ir ataskaitos

+

+

Pokalbių įrašai

 

+

Kaina

7,5 Eur/mėn.

8,9 Eur/mėn.

 

Kainos nurodytos Eur be PVM.

 

 

Papildoma informacija

Daugiau informacijos teiraukitės asmeninio vadybininko, verslo klientų aptarnavimo telefonu 1575 arba visuose TELE2 verslo salonuose.