Numerio perkėlimas

Numerio perkėlimo paslauga – tai galimybė „Bitės“, „Omnitel“, „Eurocom“, „Teledemos“ ir kitų ryšio tiekėjų išankstinio bei mėnesio mokėjimo paslaugų abonentams pakeisti dabartinį operatorių į TELE2, nekeičiant savo telefono numerio. Senuoju telefono numeriu galėsite ir toliau naudotis visomis iki numerio perkėlimo gaunamomis mobiliojo ryšio paslaugomis.

Privalumai

Naudotis TELE2 paslaugomis galėsite nekeisdami savo senojo telefono numerio, todėl išvengsite su tuo susijusių nepatogumų. Be to, galėsite naudotis šiais privalumais:

  • Perėję į TELE2 galėsite pasirinkti Jums tinkantį mokėjimo planą ir kalbėti mažiausiais tarifais.
  • Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama.

Paslaugos užsakymas

Pasirašykite sutartį su TELE2 ir užpildykite prašymą perkelti numerį. Jums bus išduota nauja TELE2 SIM kortelė, kuriai numerio perkėlimo dieną bus priskirtas Jūsų perkeliamas numeris. Tikslią numerio perkėlimo datą Jums praneš TELE2 salone.

Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę (tinka ir naujo pavyzdžio vairuotojo teisės su parašu) bei Socialinio draudimo pažymėjimą.

Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą galite sužinoti atvykę į artimiausią TELE2 saloną.

Papildoma informacija

Norint sėkmingai perkelti numerį, turi būti įvykdytos visos toliau vardijamos sąlygos:

  • Jūsų pateikti asmens duomenys turi sutapti su operatoriaus, iš kurio Jūs norite perkelti numerį, turimais duomenimis.
  • Numeris turi priklausyti operatoriui, kurį nurodėte.
  • Jūsų numeriui negali būti vykdomas kitas perkėlimo procesas.
  • Jūsų numeris turi būti identifikuotas (kitų operatorių abonentai, besinaudojantys išankstinio mokėjimo paslauga, prieš pateikdami numerio perkėlimo prašymą turi kreiptis į savo operatorių dėl asmens identifikavimo).

Jūs turite teisę atsisakyti numerio perkėlimo likus ne vėliau kaip dviem darbo dienoms iki prašyme nurodytos paslaugos įjungimo datos. Numeris gali būti neperkeltas remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais. Numerio perkėlimas trumpiausiai trunka 1 darbo dieną nuo prašymo pateikimo. Numeriui perkelti galite pasirinkti bet kurią TELE2 siūlomą darbo dieną. Norėdami numerį perkelti per vieną darbo dieną, perkėlimo prašymą turite pateikti iki tos dienos 11 valandos. Atminkite, kad perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.