Sąlygos ir taisyklės

Bendrosios sutarties sąlygos

DĖMESIO: jei pratęsiate paslaugų sutartį tik su planu (be įrangos), sutarties pristatymas nebus vykdomas. Paspaudus "Užsakyti" Jūs iš karto aktyvinsite savo turimos paslaugų sutarties pratęsimą su pasirinktu mokėjimo planu. Sutarties pakeitimų dokumentas bus pateikiamas jums mano.tele2.lt savitarnos svetainėje skiltyje "Dokumentai".

DĖMESIO: susipažinkite su Sutarties bendrosiose sąlygose pateikiama informacija apie taikomas sąžiningo naudojimosi taisykles, galimus paslaugų apimties ribojimus, suteikiamo duomenų kiekio perskaičiavimus ES/EEE šalyse, įskaitant galimą papildomą apmokestinimą nesąžiningo naudojimo atveju.

Sutarties sudarymas internetu – patogiau ir pigiau


Prekes pristatysime nemokamai – jums patogioje vietoje ir patogiu metu.

Gausite dar geresnį pasiūlymą – kai kuriems telefonams gali būti taikoma speciali kaina, jeigu juos įsigyjate internetu rinkdamiesi konkretų mokėjimo planą ir laikotarpį. Beje, kai kurie pasiūlymai gali būti teikiami tik internetu.

Internetu mokėti nereikės – vienkartinė pasirinkto telefono ar kito įrenginio įmoka ir aktyvinimo mokestis (1 €) bus įtraukti į jūsų pirmąją sąskaitą. Taigi pirma galėsite apžiūrėti prekę ir tik po to už ją susimokėti.

Kas gali sudaryti sutartį internetu?

Esami TELE2 klientai, norintys pratęsti sutartį. Priklausomai nuo sutarties sąlygų TELE2 klientai gali pasirašyti naują turimo telefono numerio sutartį. Tiksli informacija apie jūsų turimą numerį nurodyta pasirašytoje sutartyje ir savitarnos svetainėje „Mano TELE2“.

Kito operatoriaus klientai, norintys perkelti numerį į TELE2. Numerio perkėlimo metu nurodytas numeris turi būti veikiantis (sutartis neturi būti nutraukta, SIM kortelė neturi būti užblokuota dėl vagystės ar įsiskolinimo ir kt.). Perkelti numerį į TELE2 gali tik tas asmuo, kurio vardu registruota sutartis.

Nauji klientai, norintys sudaryti sutartį.

DUK

Taisyklės sudarant sutartį internetu

Teisė atsisakyti įrangos pirkimo-pardavimo sutarties

Kaip vyksta sutarties sudarymas internetu?

Alternatyvus ginčų nagrinėjimo būdas per EGS platformą

Vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 524/2013, Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto ginčai dėl elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutarčių gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą. Tai - elektroninis įrankis, kurio pagalba vartotojai gali pateikti pretenziją pardavėjui, kai prekės ar paslaugos yra įsigyjamos internetu. EGS platforma prieinama adresu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

TELE2 kontaktinis el. pašto adresas nurodymui minėtoje platformoje: tele2.lt@tele2.com