Dažniausiai užduodami klausimai

Atidaviau taisyti telefoną. Kaip žinoti, kada jis bus pristatytas į telefonų priežiūros centrą (TPC) / kada bus sutaisytas?

Atsakymas: Užeikite į mūsų tinklalapį www.tele2.lt – prisijungę su įrenginio IMEI kodu arba turimo taisymo kvito numeriu, rasite visą informaciją apie taisymo eigą. Matysite, kada įrenginys priimtas, kaip taisomas, kokia numatoma grąžinimo klientui data ir t.t.
Apie taisymo eigą taip pat sužinosite paskambinę telefonu +37061718888 (kaina – pagal mokėjimo plano tarifus, darbo laikas  darbo dienomis 10-20 val.)

Ar bus užsakomos papildomos detalės?

Atsakymas: Kai www.tele2.lt tinklalapyje prisijungsite su įrenginio IMEI kodu arba turimo taisymo kvito numeriu, jums bus pateikta visa su įrenginio tvarkymu susijusi informacija – taip pat ir detalių užsakymas. Jeigu reikalingos detalės, kurios papildomai kainuoja, susisiekiame su klientu, kad patvirtintų, jog nori jas užsakyti.

Kiek kainuos įrenginio taisymas?

Atsakymas: Įrenginio taisymo kainą įvardijame nustatę gedimą, įvertinę reikalingų detalių kainas ir su tvarkymu susijusias išlaidas. Apie tikslią kainą informuojame klientą prieš grąžindami įrenginį.

Kiek laiko užtruks atiduoto įrenginio taisymas?

Atsakymas: Įrenginio taisymo eigą visada galite stebėti prisijungę tinklalapyje su įrenginio IMEI kodu ar turimo taisymo kvito numeriu. Įrangos remontas priklauso nuo daug veiksnių, tokių kaip gedimo tipas, papildomų detalių užsakymas ir kt. Samsung ir LG įrenginių taisymas  gali užtrukti iki 14 d.d., Sony, Nokia, Alcatel, Microsoft, Asus, Coolpad, HTC, CAT, iPhone, Huawei – iki 30 d.d.