Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Tele2 klientų aptarnavimo centras

← Grįžti
117 - Tele2 klientų aptarnavimo centras (nemokamas) arba +370 684 00117 (kaina  pagal mokėjimo plano tarifus).

1575 - Tele2 VERSLO klientų aptarnavimo centras (nemokamas) arba +370 684 00075 (kaina pagal mokėjimo plano tarifus).

1577 - PILDYK klientų aptarnavimo centras (0,16 Lt/skamb. / 0,05 Eur/skamb.) arba +370 684 00077 (kaina pagal mokėjimo plano tarifus).

+370 676 81117 - Išankstinio mokėjimo mobiliojo interneto aptarnavimo centras (kaina pagal mokėjimo plano tarifus)

Darbo laikas: I – VII 07:00 – 23:00.

Klausimus el. laišku rašykite mums prisijungę prie savitarnos svetainės mano.tele2.lt.

Kiti kontaktai laiškams:
P. d. 147, LT-01003 Vilnius;
Faks. (8 5) 2366455.


Kiti naudingi numeriai:

1513 - einamojo mėn. sąskaitos dydis. Skambinti arba siųsti SMS įrašius INFO. Nemokamas.

1515 - išrašytos sąskaitos dydis, mokėtojo kodas. Skambinti arba siųsti SMS įrašius INFO. Nemokamas.

Mokėjimo registravimas
Skolos apmokėjimą praneškite prisijungę prie savitarnos svetainės (Mokėjimai --> Mokėjimo registravimas).

Skubios pagalbos ir kitus trumpuosius numerius žiūrėkite čia.

Ar atsakyta į Jūsų klausimą?