Mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“ kovo pabaigoje pristatė inovaciją – Mobilią stotelę išmaniam įmonės skambučių valdymui. Tai pasaulyje ir Lietuvoje analogų dar neturintis sprendimas.

Paslauga leis įmonėms atsisakyti išlaidų tinklo infrastruktūrai ir suteiks galimybę mobiliai naudotis visomis funkcijomis, kurios iki šiol buvo prieinamos tik fiksuotuoju ryšiu.

„Paslaugos poreikį padiktavo mūsų verslo klientai. Pirmą kartą sprendimą ėmėme svarstyti prieš penkerius metus. Tačiau realiai įgyvendinti pradėjome prieš trejus metus ir dar gerus metus testavome paslaugą. Šiandien pristatome paslaugą, kurios pasaulyje ir Lietuvoje dar nėra“, - sakė Paslaugų pardavimų verslo klientams vadovas Deividas Praspaliauskas.

„Tele2“ pristatytos mobilios stotelės skirtumus nuo IP telefonijos vartotojai pajus iškart. Pirmiausiai, planuojantys savo biure įsirengti telefonų stoteles, pasirinkę šią inovaciją sutaupys – nereikalingos investicijos į tinklo infrastruktūrą, įrangą ar specializuotus telefono aparatus. Pavyzdžiui, 25 IP darbo vietoms įrengti reiktų skirti 2 700 Eur., tuo tarpu mobiliajai stotelei jokių investicijų nereikia.

Taip pat skiriasi ir mėnesinis mokestis darbo vietai – mobili stotelė, su visomis jos funkcijomis, kainuoja dvigubai pigiau (8,9 Eur.) nei tokio paties funkcionalumo IP stotelė (18,53 Eur.). Tad įrengiant 25 darbo vietas, per metus sumokėsite vos 2 676 Eur., kai tuo tarpu IP stotelė tam pačiam vietų skaičiui kainuotų 5 556 Eur.

Su mobiliąja stotele klientai gaus verslui aktualiausias paslaugas: Skambučių sujungimą, Grupinius skambučius, Skambučių perėmimą, Prieinamumo valdymą, Balso paštą, Numerio pakeitimą, Interaktyvųjų atsakiklį (IVR), Darbo laiko kontrolę, Pokalbių statistiką ir ataskaitas bei Pokalbių įrašus.

„Tele2“ verslo klientai galės pasirinkti š dviejų mokėjimo planų: „Mobili stotelė“, kuri kainuos 7,5 Eur. ir „Mobili stotelė PRO“, kurios kaina – 8,9 Eur. Pagrindinis skirtumas – pokalbius 5ra6yti leidžianti funkcija.

Lyginant 2015 m. ir 2016 m. paskutiniojo ketvirčio duomenis, „Tele2“ verslo klientų skaičius augo 13,6 proc. ir sudarė 155 tūkst. klientų.

Pasiteisinus lūkesčiams, „Tele2“ užsakymu sukurtą paslaugą bendrovė planuoja eksportuoti ir į kitas pasaulio šalis.