Aprašymas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi.

Tarifai

Nurodytos sąlygos ir tarifai galioja naudojantis paslaugomis Lietuvoje, į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. Paslaugoms taikomos sąžiningo naudojimosi taisyklės.

Pokalbiai TELE2 tinkle apvalinami vienos minutės tikslumu, duomenys – 1 KB tikslumu.

{{title}} {{value}}

Į mėnesio mokestį neįskaičiuojami mokesčiai už informacinio ir pramoginio turinio paslaugas trumpaisiais numeriais, tarptinklinį ryšį (ang. roaming), tarptautinius pokalbius ir SMS, MMS žinutes, vaizdo skambučius, kitus paslaugų bei administracinius mokesčius.

Tarptinklinio ryšio paslaugų tarifai Plačiau
Tarptautinių skambučių tarifai Plačiau
Skambučių trumpaisiais numeriais tarifai Plačiau

Dažniausiai užduodami klausimai

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus rasite čia.

Pristatymas nurodytu adresu yra nemokamas.
Jeigu prekės užsakomos darbo dieną iki 17:00 valandos, siuntą pristatysime kitą darbo dieną, jeigu po 17:00 valandos – per 2 darbo dienas, bet ne ilgiau kaip per 3 darbo dienas nuo užsakymo gavimo. Jeigu prekės užsakomos savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną, užsakymas bus pristatytas per 2 darbo dienas.
Išnaudojus duomenų kiekį būsite nukreipti į narsyk.tele2.lt kur galėsite užsisakyti papildomus vienkartinius duomenų paketus, kurie galioja iki mėnesio pabaigos.

Išnaudojus plane suteiktų minučių kiekį, papildomos minutės kaina bus apskaičiuota pagal galiojančius plano tarifus.

Planą galėsite pakeisti pagal galiojančias sąlygas. Daugiau informacijos apie plano keitimą rasite čia.

Numerį į Tele2 gali perkelti gali visi kitų mobiliųjų tinklų klientai, kurie turi veikiantį numerį savo vardu. Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą rasite čia.

Turimą Pildyk numerį galite perkelti ir tapti Tele2 mėnesinio mokėjimo klientu. Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą rasite čia.

Sutarties pabaigos datą galite sužinoti savitarnos svetainėje "Mano TELE2" bei paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 117 arba +370 684 00 117.